های پست - مطالب جالب

خبرها و مطالب جالب ایران و جهان

های پست - مطالب جالب

خبرها و مطالب جالب ایران و جهان

بازیگر خردسال سریال روزهای زندگی در نقش بهار + عکس و بیوگرافی

بازیگر خردسال سریال روزهای زندگی در نقش بهار + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی بازیگر نقش بهار در سریال قدیمی روزهای زندگی
بازیگر بهار در فیلم ایرانی روزهای زندگی کیست
بازیگر خردسال سریال روزهای زندگی در نقش بهار + عکس و بیوگرافی

بازیگر خردسال سریال روزهای زندگی

روزهای زندگی یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی «سیروس مقدم» است که طی سال‌های ۱۳۷۸-۱۳۷۷ تهیه و در سال ۱۳۷۹ از شبکه ۳ پخش گردید.

خلاصه داستان سریال روزهای زندگی

این مجموعهٔ تلویزیونی، درباره یک استاد دانشگاه است که به تازگی دکترای خود را در رشته «جامعه‌شناسی» از دانشگاه فرانکفورت دریافت کرده و به ایران بازمی‌گردد و مشغول تدریس در دانشگاه می‌شود، اما... 

ادامه مطلب ...

دانلود کاملا مجانی فیلم طنز مشمشه به صورت کامل بدون حذفی و سانسور

دانلود کاملا مجانی فیلم طنز مشمشه به صورت کامل بدون حذفی و سانسور

دانلود فیلم طنز مشمشه با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم مشمشه به کارگردانی شاهد احمدلو 

دانلود فیلم سینمایی مشمشه با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم سینمایی مشمشه

فیلم «مِشمِشه» به نویسندگی و کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی علی یاور به ‌پایان رسیده و در حال حاضر این فیلم در مرحله ساخت موسیقی و صداگذاری قرار دارد.

تدوین توسط کاوه ایمانی انجام شده و سامان شهامت نیز بزودی صداگذاری را آغاز می‌کند.ناصر چشم‌آذر که پیش‌تر ساخت موسیقی فیلم‌های «اگه می‌تونی منو بگیر» و «چند می‌گیری گریه کنی» -دیگر ساخته‌های سینمایی شاهد احمدلو - را برعهده داشت،

در فیلم جدید این کارگردان نیز با وی همکاری خواهد کرد. این آهنگساز در روزهای پیش رو ساخت موسیقی «مِشمِشه» را آغاز می‌کند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، نسخه نهایی «مِشمِشه» تا یک ماه آینده و با اتمام کامل مراحل فنی آماده نمایش خواهد شد.

پوریا شکیبایی، سحر صباغ‌سرشت، حسن رضایی، بابک نوری، احمد یاوری‌شاد، محسن دلیخون، شهریار حیدری، بهناز توسلی، نسیم فروغ، مهران آتش‌زای، احسان بابازاده، فرید شهریاری، همراه با هنرمندان نوجوان رعنا چشم‌آذر و امین علی شهسواری، و (با حضور) محمدرضا داودنژاد و فاطمه شکری بازیگران این فیلم هستند.

مشخصات فیلم سینمایی مشمشه

  • نام فیلم : مشمشه
  • سال تولید: ۱۳۹۷
  • زمان انتشار : ۱۳۹۷
  • پخش کننده: اپ موی
  • نویسنده: شاهد احمدلو
  • تهیه کننده: علی یاور
  • مخاطب فیلم: همه سنین
  • ژانر فیلم: کمدی
  • کارگردان: شاهد احمدلو

لینک های خرید و دانلود قانونی فیلم سینمایی مشمشه شاهد احمدلو با کیفیت و حجم های مختلف

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۳٫۳۸ گیگابایت ]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱٫۴۳ مگابایت – ]

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۱٫۱۱ گیگابایت – ]

[دانلود فیلم سینمایی مشمشه نسخه ۴۸۰p با حجم ۶۶۶ مگابایت – ]

لینک دانلود فیلم سینمایی مشمشه با کیفیت و حجم های مختلف پس از اکران و پخش در شبکه نمایش خانگی برای دانلود در سایت اپ موی قرار داده می شود .

همسر مهران مدیری در سریال باغ گیلاس کیست - سوادبه مرادیان بازیگر باغ گیلاس

همسر مهران مدیری در سریال باغ گیلاس کیست - سوادبه مرادیان بازیگر باغ گیلاس - بیوگرافی سودابه مرادیان بازیگر سریال باغ گیلاس

بازیگر نقش مریم در باغ گیلاس

بازیگر نقش مریم در باغ گیلاس

بیوگرافی بازیگر نقش مریم در سریال باغ گیلاس

در بخش بیوگرافی هنرمندان مجله اینترنتی جونا عکس و بیوگرافی کامل سودابه مرادیان بازیگر سریال باغ گیلاس قرار داده می شود.

باغ گیلاس نام سریال تلویزیونی است که در سال 1373 از شبکه یک سیما پخش شد و در ان زمان سریال پر مخاطب نام گرفت.

در مجموعه باغ گیلاس بازیگرانی مطرحی مانند مهران مدیری ، جمشید مشایخی و عبدالرضا اکبری به عنوان بازیگران اصلی حضور داشتند.

همسر مهران مدیری در سریال باغ گیلاس

سودابه مرادیان متولد سال ۲۱ آذر ۱۳۵۱ در شهر تهران کارگردان، تدوین‌گر ، بازیگر و مستندساز ایرانی است.
 سودابه مرادیان دانش آموختهٔ کارشناسی سینما در دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد فیلم از دانشگاه کل ارتس ایالات متحده آمریکا است.
سودابه مرادیان همچنین چند اثر سینمایی، ویدئویی و مستند در کارنامهٔ کاری خود دارد و در چندین جشنوارهٔ داخلی و خارجی شرکت کرده و جوایزی به‌دست آورده است.

بازیگر نقش مریم در باغ گیلاس | همسر مهران مدیری در سریال باغ گیلاس

بیوگرافی بازیگر نقش مریم در سریال باغ گیلاس

بیوگرافی سوادبه مرادیان

فیلم‌های سوادابه مرادیان عمدتاً با مضمون زنان، مسایل اجتماعی و اثرات روانی جنگ می‌پردازند. او در سال‌های ۱۳۸۸–۱۳۸۷ نایب رئیس انجمن مستندسازان سینمای ایران بود. سودابه مرادیان در حال حاضر در دانشگاه Art Institute of California در شهر سن برناردینوی کالیفرنیا به عنوان عضو هیات علمی در رشته سینما تدریس می کند.
سودابه مرادیان کارهای مطرح او می‌توان به مستند «ماشین روز قیامت»، مجموعه «روزانه‌های ایران» برای شبکه آرته فرانسه و مستندهای «مهین» و «قصه خاک سوخته» اشاره کرد.
 او از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۱، چندین مجموعهٔ تلویزیونی شامل هفتاد مستند کوتاه دربارهٔ زنان روستاهای سراسر ایران کارگردانی کرد که بسیاری از آنها از شبکه‌های سیما پخش شد.
سودابه مرادیان اولین فیلم بلند سینمایی خود را با نام «پولاریس» در سال ۱۳۹۴ در کشور آمریکا نویسندگی و کارگردانی کرد. در این فیلم بهرام رادان، آلیتسیا باخلدا، الیزابت رم و کوبی رایان مک لافلین بازی کردند.

بازیگر نقش مریم در باغ گیلاس - همسر مهران مدیری در سریال باغ گیلاس - بیوگرافی سودابه مرادیان بازیگر سریال باغ گیلاس

چند شبنه عید مبعث است در سال 97 - کی عید مبعث است

چند شبنه عید مبعث است در سال 97 - کی عید مبعث است - چند شنبه عید مبعث 1397 است - عید مبعث 97 چه روزی است - تاریخ دقیق عید مبعث در تقویم شمسی و قمری کی هست

چند شنبه عید مبعث 1397 است

چند شبنه عید مبعث 1397 است

چند شبنه عید مبعث است

در این مقاله از سایت جونا اطلاعات کاملی از تاریخ روز مبعث در سال 1397 چه روز است قرار داده می شود و همچنین برای دیدن مطالب بیشر به بخش امروز چندمه مراجعه فرمایید

عید مبعث روزی است که حضرت محمد (ص)، پیامبر اسلام،  در غار حرا به پیامبری برگزیده شد، حضزت محمد (ص) توسط جبرئیل و از سوی خدا به پیامبری نایل آمد و مأمور شد که چندخداپرستی و بت‌پرستی را از زمین بردارد  ادامه مطلب ...

جریان دستگیر شدن نوید محمد زاده در ابادان به علت مصرف مشروبات الکلی

جریان دستگیر شدن نوید محمد زاده در ابادان  به علت مصرف مشروبات الکلی - دستگیری نوید محمدزاده در ابادان در حالت مستی واقعیت دارد - جریان دستگیر شدن نوید محمدزاده بازیگر سینما در شهر ابادان چیست - علت بازداشت نوید محمدزاده در شهر ابادان

دستگیری نوید محمدزاده در ابادان

دستگیری نوید محمدزاده در ابادان

جریان بازداشت نوید محمد زاده

در این مطلب از مجله خبری جونا اخرین خبر از دستگیری نوید محمدزاده بازیگر سینما در شهر ابادان بررسی و در بخش اخبار هنرمندان سایت جونا قرار داده می شود.

دلیل بازداشت نوید محمدزاده

روز چهاردهم فروردین سال 97 خبر دستگیر شدن بازیگر معرف سینما توسط پلیس ابادن به علت مصرف مشروبات الکلی و همچنین عربده کشی در خیابان بدون نام بردن اسم وی در سایت های خبری منتشر شد

بعد از منتشر شدن این خبر در برخی از منابع خبری غبر رسمی و شبکه اجتماعی نام این بازیگر معرف نوید محمدزاده منتشر شده ، هنوز هیچ سایت رسمی این خبر دستگیر شدن نوید محمد زاده را تایید نکرده و  بازداشت نوید محمدزاده شایعه است.

ماجرای دستگیری بازیگر معرف در ابادان

شب سه شنبه 14 فروردین ماه سال 1397، پلیس کلانتری 15 کارون آبادان درحال گشت زنی درخیابان یکم احمدآباد بودند که با پسر جوانی که حالت و رفتارهای عادی نداشت و اقدام به عربده کشی در خیابان می کرد، روبرو شدند.
پلیس به سرعت اقدام دستگیری و پس از انجام تست الکل از متهم ، وی به خوردن مشروبات الکلی اعتراف کرد.
پسر جوان وقتی از سوی ماموران در اختیار مقام قضایی قرار گرفت با نشان دادن کارت شناسایی اش خود را بازیگر  مطرح سینما معرفی کرد.قاضی پرونده پس از اعتراف بازیگر جوان به خوردن مشروبات الکلی، وی را روانه زندان کرد.