های پست - مطالب جالب

خبرها و مطالب جالب ایران و جهان

های پست - مطالب جالب

خبرها و مطالب جالب ایران و جهان

یاسین کوچولو چند سال دارد - یاسین اسدی متولد چه سالیه

یاسین کوچولو چند سال دارد - یاسین اسدی متولد چه سالیه - تاریخ تولد یاسین کوچولو - سن یاسین کوچولو - بیماری یاسین اسدی چیست

یاسین کوچولو چند سال دارد

یاسین کوچولو چند سال دارد

یاسین اسدی متولد چه سالیه

در این پست از مجله اینترنتی جونا مطلبی با عنوان یاسین کوچولو چند سال دارد قرار داده می شود و همچنین برای دیدن مطالب مرتبط به بخش بیوگرافی هنرمندان مراجعه کنید.

سن یاسین کوچولو

یاسین اسدی (یاسین کوچلو) متولد شهر اراک است، پسری شیرین زبان و بامزه است که مدتی بر سوژه رسانه ها شده. یاسین اسدی پس از حضور در برنامه کودک گلدونه در شبکه استانی آفتاب اراک پخش شد،توانست در شبکه نسیم حضور یافته و ایفای نقش کند.
 یاسین کوچولو پس از بازی در چند سکانس موفق، توانست جایزه بهترین بازیگر کودک در جشنواره هدهد را بدست آورد. 
ادامه مطلب ...

خلاصه داستان و زمان پخش سریال رهایم نکن ماه رمضان 97

بیوگرافی بازیگران سریال رهایم نکن ماه رمضان همراه با نقش و ساعت پخش

خلاصه داستان سریال رهایم نکن ماه شبکه سه 3

اسامی بازیگران سریال رهایم نکن + خلاصه داستان و زمان پخش - عکس بازیگران همراه با ساعت پخش مجموعه رهایم نکن شبکه سه

بازیگران سریال رهایم نکن

اسامی بازیگران سریال رهایم نکن

«رهایم نکن» یک سریال تلویزیونی ۳۷ قسمتی به کارگردانی محمد‌مهدی عسگرپور، پر لوکیشن و پر بازیگر است و ماه رمضان سال 1397 از شبکه سوم سیما به روی انتن رفت.

دستت را به من بده نام قبلی سریال رهایم نکن بود که چند هفته از پخش شدن این سریال تغییر نام داد عوامل فیلم علت تغیر نام سریال هنوز توضیحی ندادند 

ادامه مطلب ...

علت محرومیت افشین پیروانی - جریان محرومیت افشین پیروانی به مدت 5 سال چیست

علت محرومیت افشین پیروانی - جریان محرومیت افشین پیروانی به مدت 5 سال چیست

افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس چرا محرم شد

دلیل محرم شدن افشین پیروانی به مدت 5 سال از فوتبال

دلیل محرم شدن افشین پیروانی چیه

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس تهران و بازیکن سابق تیم ملی در حکمی از طرف کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران به مدت 5 سال از هر گونه فعالیت در عرصه فوتبال محرم شد.

افشین پیروانی در مورد محرم شدن از فوتبال در مصاحبه با خبرنگاران گفت :یکسری جوایزی بوده که اسپانسر تیم ملی به اعضای تیم داده است، نماینده این اسپانسر در این مراسم حضور داشت، شما می‌توانید با 57 نفری که در مراسم اهدای این جوایز حضور داشتند تماس بگیرید. این پاداش‌ها به همه اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و مسئولان داده شده و من دخل و تصرفی در این هدایا نداشتم. شما می‌توانید با بازیکنان تیم ملی تماس بگیرید که آیا چنین موضوعی صحت دارد یا خیر. من به عنوان مدیر تیم برگه جوایز را امضا کردم و حالا تقصیرات به گردن من افتاده است. 

مخفیانه بودن ولادت امام زمان همانند کدام پیامبر است

مخفیانه بودن ولادت امام زمان همانند کدام پیامبر است - چهره و رفتار امام زمان به کدام پیامبر شباهت دارد - شباهت امام زمان با حضرت نوح - شباهت امام زمان با حضرت محمد

در این پست از مجله اینترنتی جونا جواب سوال مخفی بدودت تولد امام زمان مثل کدام پیامبر می باشد در بخش دانستنی ها جالب سایت جونا قرار داده می شود.

مخفیانه بودن ولادت امام زمان همانند کدام پیامبر است

مخفیانه بودن ولادت امام زمان همانند کدام پیامبر است

در روایتى که در کتاب های دینی بیان شده امام صادق«ع» فرمود : «فى القائم سنّه من موسى بن عمران ؛ فقلت : و ما سنّهُ موسى بن عمران؟ قال : خفاءُ مولده»؛کمال الدین و تمام النعمه، ج ۲، ص ۳۴۰، ح ۱۸. ؛ «(امام صادق«ع» فرمود:) در قائم سنّتى از موسى بن عمران است. (راوى گوید:) پرسیدم : سنّت موسى بن عمران چه بود؟ فرمود : مخفى بودن ولادت او…».

ولادت مخفی امام زمان و حفظ جان او و… مانند تولد حضرت ابراهیم و موسى«ع» پیامبر است و در واقع خداوند درباره آن حضرت، همان کار را کرد که درباره حضرتموسى کرد.

 چنان که دشمنان امام زمان نیز همان روش فرعون و سیاست فرعونى را دنبال کردند، فرعون فهمیده بود که انقراض پادشاهی او به دست مردى از قوم بنی اسرائیل است.

 این بود که مامورانی انتخاب کرد تا زنان حامله بنى ‏اسرائیل را زیر نظر گیرند و کودکانى را که متولّد مى‏شوند، تحت مراقبت شدید قرار دهند و اگر پسر بود، او را بکشند. 

بدین گونه، کودکان بسیارى را کشتند تا موسى پدید نیاید… و با این همه، خداى متعال، پیامبر خود موسى را حفظ کرد و ولادت او را مخفى داشت و سپس به مادر موسى امر فرمود تا او را در صندوقى گذارد و به رود نیل بسپارد.

مخفیانه بودن ولادت امام زمان همانند کدام پیامبر است

مثل کدام پیامبر ولادت امام زمان مخفی بود

چرا ولادت امام زمان مخفی بود

علت مخفی بودن ولادت، نیز غیبت او به خاطر حفظ جان امام عصر بود، چرا که دربار عباسی می‌دانست که طبق احادیث، فرزند امام عسکری(ع)، قائم آل محمد است. چندین بار به خانه امام عسکری(ع) مأموران ریختند تا حضرت را پیدا کنند و به قتل برسانند

وضعیت سیاسی و اجتماعی عصر امام حسن عسکری(ع) نشان می‌دهد که خلفای عباسی به ویژه معتمد از امام وحشت داشتند، زیرا امام از جایگاه مهمی برخوردار بوده و مردم برای او احترام خاصی قایل بودند. وجود و حضور امام عسکری(ع) در صحنه جامعه با منافع و قدرت معتمد در تضاد بود، از این رو حضرت را سخت تحت فشار قرار داد و به شهادت رساند.

مخفیانه بودن ولادت امام زمان همانند کدام پیامبر است

مطالب جذاب در مورد خواص لانه و بزاق خفاش های در صنعت پرشکی

لانه خفاش چه خاصیتی دارد - لانه خفاش چگونه است - قیمت لانه خفاش چقدر است - لانه خفاش کجاست - بزاق خفاش چه خاصیتی دارد

لانه خفاش کجاست

لانه خفاش چه خاصیتی دارد

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره لانه خفاش کجاست و چه خاصیتی دارد بررسی و قرار داده می شود

کشاورزان آمریکایی بتازگی متوجه مفیدبودن خفاشها در نزدیکی مزرعه خودشان شده‌اند. هر خفاش به تنهایی می‌تواند ۶۰۰ پشه را در یک ساعت شکار کند و گروه‌های بزرگ این جاندار قادر هستند تا میلیونها حشره را در طول شبانه روز بخورند.

 این حشرات شامل تعداد بیشماری از سوسکها ، پروانه ها و موریانه ها می‌شوند که زیان‌های هنگفتی به اقتصاد هر کشور می‌زنند و به علاوه پشه‌های موجود در منازل را نیز از بین می‌برند.

 یک دسته ۱۵۰ تایی خفاش بزرگ قهوه‌ای می‌توانند سوسک‌های خیار را در طول تابستان در سطح کشتزار از بین ببرند و در نتیجه از رشد ۱۸ میلیون لاروی که به ریشه‌ها صدمه می‌زنند جلوگیری کنند.

این آفت به تنهایی یک میلیارد دلار در سال به کشاورزان آمریکایی خسارت می‌زند. باتأسیس بی.سی.آی «حفاظت بین‌المللی از خفاشها» و اعلام منافع آنها از سال ۱۹۸۲ تصورات مردم نسبت به خفاشها تغییر کرده و بهبود یافته‌است. بسیاری از افسانه‌ها در مورد کور بودن خفاشها و یا هار و دیوانه بودن آنها اغراق آمیز هستند.

آنها تنها برای دفاع از خود ممکن است مانند هر حیوان وحشی دیگری گاز بگیرند و این حیوان را فقط افراد خیلی ماهر می‌توانند صید کنند و از آنجا که آگاهی پژوهشگران درباره خفاشها زیاد شده و طبیعت استفاده زیادی از آنها می‌برد، این امر باعث حفاظت از آنها شده‌است.

امروزه مردم آمریکا گونه‌های مختلفی از گونه‌های خفاشها را در غارها و معادن متروکه نگهداری می‌کنند. خفاشها بسیار حساس هستند و با کوچک‌ترین اذیت و آزاری از بین می‌روند. بیشتر خفاشها غارها را برای خواب زمستانی خود از شهریور تا اردیبهشت انتخاب می‌کنند.

بسیاری از آنها بچه‌های خود را در طول تابستان در همین مکانها بزرگ می‌کنند. تولیدمثل خفاشها در مقایسه با پستانداران کوچک دیگر بسیار کمتر است، بیشتر ماده‌ها فقط یک بار در سال یک بچه به دنیا می‌آورند.

لانه خفاش کجاست